Agnes Hertogs nieuwe CEO van Infino

De Raad van Bestuur van Infino, het kinderbijslagfonds van Securex en Acerta, heeft Agnes Hertogs aangesteld als nieuwe CEO. Agnes Hertogs neemt per direct haar nieuwe functie progressief op en volgt Katlyn Colman op, die eind augustus het bedrijf verlaten heeft.

Agnes Hertogs was al sinds 2018 bestuurder van Infino en beschikt over sterke relevante ervaring die ze in de voorbije 30 jaar heeft opgebouwd bij HR-dienstverlener Securex. Daar had ze eerder al de algemene leiding over belangrijke afdelingen zoals het Sociaal Secretariaat, de Externe Dienst voor Preventie en Bescherming op het werk, Ondernemers, en, voorafgaand aan de oprichting van Infino, ook het Kinderbijslagfonds Securex.

Agnes Hertogs, nieuwe CEO van Infino: “Ik kijk ernaar uit om Infino klaar te maken voor de toekomst. Daarbij zie ik meer dan ooit een hoofdrol weggelegd voor zo kwalitatief mogelijke dienstverlening, en optimaal combineren van digitale mogelijkheden met de vele kwaliteiten van onze medewerkers. Zo willen we dé partner van gezinnen zijn.”

De benoeming van Hertogs is volgens Chris Botterman, bestuursvoorzitter van Infino, een logische keuze: “We zijn overtuigd dat Agnes ons bedrijf naar een nog hoger niveau kan tillen. Ze kent Infino al bijzonder goed en is vertrouwd met de interne en externe omgeving van kinderbijslag en HR-dienstverlening. Als ervaren manager beschikt Agnes over alle kwaliteiten om de uitdagingen, waar Infino en de sector van kinderbijslag voor staan, succesvol aan te pakken. De raad van bestuur wenst haar alle succes toe.”

Voor meer informatie, gelieve contact op te nemen met

INFINO – Frederik Van Wynsberghe

T +32 471 83 36 90

E frederik.van.wynsberghe@infino.be

ACERTA – Sylva De Craecker

T +32 478 27 93 62

E sylva.de.craeker@acerta.be

SECUREX – Steven De Vliegher

T +32 474 82 70 20

E steven.de.vliegher@securex.be

Securex behaalde in 2019 een omzet van 306,7 miljoen euro. De Groep Securex is actief in België, Frankrijk, Luxemburg, Nederland en in Spanje, en telt meer dan 1.600 medewerkers verdeeld over 32 regionale kantoren. Zij zetten elke dag hun beste beentje voor en helpen 57.000 bedrijven en 136.000 zelfstandigen.