Algemene leiding Securex verzekerd door directiecomité, onder voorzitterschap van Stephan Londoz

Brussel – Het Toezichtscomité van de groep Securex bevestigt dat de algemene leiding van de groep Securex zal worden verzekerd door het directiecomité, dat bestaat uit mevrouw Agnes Hertogs en de heren Filip Baptist, David Ducheyne en Reynald Jacobs.

Zij zullen collegiaal samenwerken onder het voorzitterschap van Stephan Londoz.

Het Toezichtscomité zet zijn denkoefening over de operationele organisatie van de groep voort, in lijn met de opdracht over de strategische missie die momenteel loopt.

Ondernemerschap vormt de basis van economische activiteit, werknemers zijn hierbij de sleutel tot succes. Securex ondersteunt ondernemers in de uitbouw en groei van hun onderneming, en gelooft in een personeelsbeleid op maat van het individu en gericht op duurzame inzetbaarheid.

Securex is de partner voor zowel startende en ervaren zelfstandigen of kmo’s, als grote ondernemingen en openbare besturen. Wij hebben alles in huis voor een geïntegreerd HR-beleid. Wij bieden dienstverlening op vlak van ontwikkeling en uitbouw van een eigen zaak voor ondernemers, personeelsadministratie en loonberekening, preventie en welzijn van werknemers, talentontwikkeling en het verzekeren van inkomens. Bij Securex zit alles onder één dak.

Securex behaalde in 2017 een omzet van 278 miljoen euro. De Groep is actief in België, Frankrijk, Luxemburg, Nederland en Spanje, en telt 1.700 medewerkers verdeeld over 36 regionale kantoren. Zij zetten elke dag hun beste beentje voor en helpen 83.800 bedrijven, 116.000 zelfstandigen en 5.600 bevoorrechte partner-boekhouders, -makelaars en –accountants.

Meer info: https://www.securex.be/nl/publ... & https://www.securex.be/nl/blog