Algemene leiding Securex verzekerd door directiecomité, onder voorzitterschap van Stephan Londoz

Brussel – Het Toezichtscomité van de groep Securex bevestigt dat de algemene leiding van de groep Securex zal worden verzekerd door het directiecomité, dat bestaat uit mevrouw Agnes Hertogs en de heren Filip Baptist, David Ducheyne en Reynald Jacobs.

Zij zullen collegiaal samenwerken onder het voorzitterschap van Stephan Londoz.

Het Toezichtscomité zet zijn denkoefening over de operationele organisatie van de groep voort, in lijn met de opdracht over de strategische missie die momenteel loopt.

Securex behaalde in 2018  een omzet van 296 miljoen euro. De Groep Securex is actief in België, Frankrijk, Luxemburg, Nederland en in Spanje, en telt 1.700 medewerkers verdeeld over 33 regionale kantoren. Zij zetten elke dag hun beste beentje voor en helpen 88.000 bedrijven, 132.000 zelfstandigen en 4.000 bevoorrechte partner-boekhouders en -makelaars.