Emilie Dequeker nieuwe Sales Excellence Manager bij Securex

Donderdag 31 augustus 2017 — Securex kondigt de benoeming aan van Emilie Dequeker als Sales Excellence Manager. Het is de eerste keer dat Securex een Sales Excellence Manager aanstelt. De introductie van deze rol en de aanstelling van Dequeker zijn onderdeel van Securex’ strategie om maximale klantentevredenheid na te streven en steeds talent te blijven voeden. In haar nieuwe rol wordt ze verantwoordelijk voor de uitbouw van de kennis en competenties van alle sales en marketing medewerkers binnen het bedrijf.

Als HR-bedrijf zoekt Securex steeds naar de beste manieren om talent binnen de onderneming door te laten groeien. De nieuwe Sales Excellence Manager zal het sales- en marketingteam verder begeleiden met onder meer coaching en training op maat. Het nieuwe geïntegreerde salesproces zal zorgen voor een aanpak op maat van elke klant.

Times are changing. Sales en marketing ook.

Emilie is al zeven jaar aan de slag bij Securex. Ze startte in 2010 als Sales Account Executive voor de regio Oost- en West-Vlaanderen en groeide door tot de nieuw gecreëerde rol van Sales Excellence Manager.

“In een sales rol word je elke dag geconfronteerd met de noden van de verschillende zelfstandig ondernemers, partners en bedrijfsleiders die we ondersteunen”, zegt Emilie Dequeker. “Door de razendsnelle ontwikkelingen in sociale media, technologie en innovatie passen wij onze klantenbenadering constant aan om in te spelen op trends. Daarom dat we ook investeren in onze medewerkers en in onze tools.”

In haar nieuwe functie is Emilie verantwoordelijk voor het opzetten van een geïntegreerd salesproces, kennis- en competentiemanagement van 200 medewerkers binnen de afdelingen Corporate & International Markets, Insurance, Small & Midsized Markets, het ondernemingsloket en marketing. Ze zal inzetten op training en development, gepersonaliseerde coaching en kennisbeheer, op maat van de noden van de klanten en in lijn met de bredere trends in de markt.