Securex stelt Jocelyn Darbroudi aan als nieuwe CIO

HR-dienstverlener Securex maakt bekend dat Jocelyn Darbroudi vanaf vandaag de functie van Chief Information Officer (CIO) opneemt binnen het bedrijf. Als CIO treedt ze toe tot het directiecomité van Securex en rapporteert ze rechtstreeks aan CEO Filip Baptist.

Jocelyn Darbroudi is een nieuw gezicht bij Securex en maakt de overstap van DKV, waar ze sinds mei 2017 IT Director was. Ze kan rekenen op ruim 30 jaar ervaring in verschillende managementfuncties binnen IT, zoals ICT Manager verantwoordelijk voor de Core Banking toepassingen bij Argenta en Director Transformation Consulting bij Hewlett-Packard, waar ze de Nederlandse en Scandinavische markten overzag. In 2004 behaalde Jocelyn een MBA aan de University of Phoenix.

Filip Baptist, CEO van Securex: “Ik ben ervan overtuigd dat Jocelyn Darbroudi dankzij de indrukwekkende ervaring die ze in België en internationaal heeft opgebouwd, onze belangrijke IT-afdeling naar een nog hoger niveau kan tillen. Jocelyn is een sterke dame met scherpe strategische inzichten en zal zeker ook meerwaarde bieden binnen het directieteam. Als CIO zal ze mee aan het stuur staan van diverse transformaties die Securex klaarzetten voor de toekomst.”

Jocelyn Darbroudi over haar nieuwe rol als CIO van Securex: “Ik kijk er naar uit om Securex en de wereld van HR-dienstverlening te ontdekken. Deze stap biedt een heel mooie kans om mijn expertise in IT toe te passen binnen een nieuwe sector en om vanuit de rol van CIO mijn positieve stempel te drukken op Securex en zijn werking.”

Jocelyn Darbroudi vervangt Frans Temmerman, die de rol van CIO tijdens de voorbije vijf jaar opnam.  Frans Temmerman blijft actief binnen de IT-afdeling van Securex.

Securex behaalde in 2018  een omzet van 296 miljoen euro. De Groep Securex is actief in België, Frankrijk, Luxemburg, Nederland en in Spanje, en telt 1.700 medewerkers verdeeld over 33 regionale kantoren. Zij zetten elke dag hun beste beentje voor en helpen 88.000 bedrijven, 132.000 zelfstandigen en 4.000 bevoorrechte partner-boekhouders en -makelaars.