Stephan Londoz nieuwe CEO van Securex

Brussel – Stephan Londoz wordt met onmiddellijke ingang de nieuwe CEO van HR-dienstverlener Securex. Hij volgt Luc Deflem op, die de onderneming een paar weken geleden heeft verlaten.

Stephan Londoz werkt sinds 1990 voor de groep Securex. Daarvoor was hij actief in verschillende functies bij onder meer Avis, Deloitte en Transintra & Agetraf. Hij is Handelsingenieur (Solvay Ecole de Commerce, Université Libre de Bruxelles).

Patrice Courtin, Voorzitter van de groep Securex:

Ik ben verheugd aan te kondigen dat Stephan Londoz de operationele leiding overneemt van Securex. Hij kan terugblikken op een jarenlange ervaring (24 jaar) binnen de onderneming, waarvan hij sinds 2001 COO is. Stephan Londoz beschikt over de nodige competenties om de taak van CEO succesvol uit te voeren. In naam van het Toezichtscomité en alle Raden van Bestuur van de verschillende entiteiten van Securex wens ik hem veel succes in zijn nieuwe functie.”

Samenstelling directiecomité groep Securex

• Stephan Londoz, Chief Executive Officer
  • Reynald Jacobs, General Manager Finance, Corporate Services and Insurances
  • Agnes Hertogs, General Manager Small and Midsize Markets
  • Filip Baptist, General Manager Corporate and International markets
  • David Ducheyne, Chief People Officer and General Manager Individuals

Securex behaalde in 2018  een omzet van 296 miljoen euro. De Groep Securex is actief in België, Frankrijk, Luxemburg, Nederland en in Spanje, en telt 1.700 medewerkers verdeeld over 33 regionale kantoren. Zij zetten elke dag hun beste beentje voor en helpen 88.000 bedrijven, 132.000 zelfstandigen en 4.000 bevoorrechte partner-boekhouders en -makelaars.