Stephan Londoz nieuwe CEO van Securex

Brussel – Stephan Londoz wordt met onmiddellijke ingang de nieuwe CEO van HR-dienstverlener Securex. Hij volgt Luc Deflem op, die de onderneming een paar weken geleden heeft verlaten.

Stephan Londoz werkt sinds 1990 voor de groep Securex. Daarvoor was hij actief in verschillende functies bij onder meer Avis, Deloitte en Transintra & Agetraf. Hij is Handelsingenieur (Solvay Ecole de Commerce, Université Libre de Bruxelles).

Patrice Courtin, Voorzitter van de groep Securex:

Ik ben verheugd aan te kondigen dat Stephan Londoz de operationele leiding overneemt van Securex. Hij kan terugblikken op een jarenlange ervaring (24 jaar) binnen de onderneming, waarvan hij sinds 2001 COO is. Stephan Londoz beschikt over de nodige competenties om de taak van CEO succesvol uit te voeren. In naam van het Toezichtscomité en alle Raden van Bestuur van de verschillende entiteiten van Securex wens ik hem veel succes in zijn nieuwe functie.”

Samenstelling directiecomité groep Securex

• Stephan Londoz, Chief Executive Officer
  • Reynald Jacobs, General Manager Finance, Corporate Services and Insurances
  • Agnes Hertogs, General Manager Small and Midsize Markets
  • Filip Baptist, General Manager Corporate and International markets
  • David Ducheyne, Chief People Officer and General Manager Individuals

Ondernemerschap vormt de basis van economische activiteit, werknemers zijn hierbij de sleutel tot succes. Securex ondersteunt ondernemers in de uitbouw en groei van hun onderneming, en gelooft in een personeelsbeleid op maat van het individu en gericht op duurzame inzetbaarheid.

Securex is de partner voor zowel startende en ervaren zelfstandigen of kmo’s, als grote ondernemingen en openbare besturen. Wij hebben alles in huis voor een geïntegreerd HR-beleid. Wij bieden dienstverlening op vlak van ontwikkeling en uitbouw van een eigen zaak voor ondernemers, personeelsadministratie en loonberekening, preventie en welzijn van werknemers, talentontwikkeling en het verzekeren van inkomens. Bij Securex zit alles onder één dak.

Securex behaalde in 2017 een omzet van 278 miljoen euro. De Groep is actief in België, Frankrijk, Luxemburg, Nederland en Spanje, en telt 1.700 medewerkers verdeeld over 36 regionale kantoren. Zij zetten elke dag hun beste beentje voor en helpen 83.800 bedrijven, 116.000 zelfstandigen en 5.600 bevoorrechte partner-boekhouders, -makelaars en –accountants.

Meer info: https://www.securex.be/nl/publ... & https://www.securex.be/nl/blog