Vertrek Luc Deflem als CEO van de groep Securex

Brussel – De groep Securex is ingegaan op het verzoek van de heer Luc Deflem om, na 22 jaar inzet binnen de groep, waarvan 13 jaar als CEO, zijn carrière te heroriënteren.

In gemeenschappelijk akkoord werd besloten om een einde te stellen aan de functies en mandaten van de heer Deflem, met ingang van 31 oktober 2014.

De groep Securex bedankt de heer Deflem voor zijn engagement binnen haar entiteiten en wenst hem veel succes toe in het kader van zijn nieuwe activiteiten.

Ondernemerschap vormt de basis van economische activiteit, werknemers zijn hierbij de sleutel tot succes. Securex ondersteunt ondernemers in de uitbouw en groei van hun onderneming, en gelooft in een personeelsbeleid op maat van het individu en gericht op duurzame inzetbaarheid.

Securex is de partner voor zowel startende en ervaren zelfstandigen of kmo’s, als grote ondernemingen en openbare besturen. Wij hebben alles in huis voor een geïntegreerd HR-beleid. Wij bieden dienstverlening op vlak van ontwikkeling en uitbouw van een eigen zaak voor ondernemers, personeelsadministratie en loonberekening, preventie en welzijn van werknemers, talentontwikkeling en het verzekeren van inkomens. Bij Securex zit alles onder één dak.

Securex behaalde in 2017 een omzet van 278 miljoen euro. De Groep is actief in België, Frankrijk, Luxemburg, Nederland en Spanje, en telt 1.700 medewerkers verdeeld over 36 regionale kantoren. Zij zetten elke dag hun beste beentje voor en helpen 83.800 bedrijven, 116.000 zelfstandigen en 5.600 bevoorrechte partner-boekhouders, -makelaars en –accountants.

Meer info: https://www.securex.be/nl/publ... & https://www.securex.be/nl/blog