Vertrek Luc Deflem als CEO van de groep Securex

Brussel – De groep Securex is ingegaan op het verzoek van de heer Luc Deflem om, na 22 jaar inzet binnen de groep, waarvan 13 jaar als CEO, zijn carrière te heroriënteren.

In gemeenschappelijk akkoord werd besloten om een einde te stellen aan de functies en mandaten van de heer Deflem, met ingang van 31 oktober 2014.

De groep Securex bedankt de heer Deflem voor zijn engagement binnen haar entiteiten en wenst hem veel succes toe in het kader van zijn nieuwe activiteiten.

Securex behaalde in 2018  een omzet van 296 miljoen euro. De Groep Securex is actief in België, Frankrijk, Luxemburg, Nederland en in Spanje, en telt 1.700 medewerkers verdeeld over 33 regionale kantoren. Zij zetten elke dag hun beste beentje voor en helpen 88.000 bedrijven, 132.000 zelfstandigen en 4.000 bevoorrechte partner-boekhouders en -makelaars.