Infino, partner van gezinnen in Vlaanderen vanaf 1 januari 2019

Op 6 maart besliste Kind&Gezin om 4 private uitbetalers te vergunnen voor de uitbetaling van het Groeipakket. Infino, het kinderbijslagfonds van Securex en Acerta is een van hen. De 4 private fondsen en de publieke uitbetaler zullen vanaf 2019 instaan voor de uitbetaling van de kinderbijslag (het groeipakket) aan gezinnen in Vlaanderen.

Vlaanderen wil vanaf 1 januari 2019 de uitbetaling van de kinderbijslag overnemen en vormt die kinderbijslag om tot het Groeipakket. In het kader daarvan konden private uitbetalers een vergunning aanvragen voor de uitbetaling vanaf 1 januari 2019.

Kathleen Vandenberghe, Directeur Infino: “Elk gezin deelt dezelfde ambitie: een mooie toekomst bieden aan de kinderen. Bij Infino delen en koesteren we deze droom. Onze medewerkers begrijpen de behoeften en bezorgdheden van de  families. Wij zetten al onze expertise in om onze 200.000 gezinnen hierbij te helpen in het kader van het nieuwe gezinsbeleid. Onze dienstverlening is relevant voor elk van hen, of die familie nu klein, groot, rijk, arm, samengesteld, gemengd... is. Kortom, samen met Kind & Gezin zijn wij de partner voor alle gezinnen in Vlaanderen.”

Securex behaalde in 2018  een omzet van 296 miljoen euro. De Groep Securex is actief in België, Frankrijk, Luxemburg, Nederland en in Spanje, en telt 1.700 medewerkers verdeeld over 33 regionale kantoren. Zij zetten elke dag hun beste beentje voor en helpen 88.000 bedrijven, 132.000 zelfstandigen en 4.000 bevoorrechte partner-boekhouders en -makelaars.